PREŠOV. Daňový úrad v Prešove zriadil novú klientsku zónu vo vlastných priestoroch, čím vytvoril pre svojich klientov komfortnejšie prostredie.
Centrálny vstup je z ulice Janka Borodáča, kde poskytuje svoje služby na prízemí administratívnej budovy.
Doteraz bola umiestnená v prenajatých priestoroch v tom istom dvore, ale so vstupom z Hviezdoslavovej ulice.
Na čo slúži
Nová klientska zóna poskytuje služby z oblasti registra a správy daní. Klienti tu získajú základné informácie k registrácii daňových subjektov, operatívnu aktualizáciu údajov v registri.
Urobia im tu zápis do registra servisných organizácií a aktualizáciu údajov, prideľovanie a rušenie daňových kódov pokladníc.
Pracovníci daňového úradu poskytujú vydávanie oznámení o osobných účtoch daňovníkov, úkony súvisiace s autorizáciou používateľov elektronických služieb, spracovanie oznamovacích povinností týkajúcich sa registračných údajov, tiež vydávanie, preberanie a formálnu kontrolu všetkých typov daňových dokumentov podávaných daňovníkmi v listinnej forme.
Kedy je otvorené
Štandardne sú v klientskej zóne dvaja pracovníci. V prípade potreby, ako je to v období odovzdávania daňových priznaní, sa tento počet zvyšuje až na desať.
Úradné hodiny v klientskej zóne sú v pondelok od 8.00 do 16.00 h, v stredu od 8.00 do 17.00 h a v piatok od 8.00 do 14.00 h.
Počas nestránkových dní - v utorok a štvrtok je na preberanie podaní otvorená podateľňa, ktorá je rovnako súčasťou novej klientskej zóny.
Najdôležitejšie správy z východu Slovenska čítajte na Korzar.sme.sk. Všetky správy z Prešova a šarisškého regiónu nájdete na prešovskom Korzári