PREŠOV. Začiatkom tohto roka nastali definitívne zmeny v organizácii pobočiek pošty na najväčšom prešovskom sídlisku.
Slovenská pošta, a. s., presťahovala pobočku Pošta Prešov 9 (Exnárova) a zrušila Poštu Prešov 8 (Zemplínska).
Od 8. januára ich nahradila jediná pobočka v nákupnom centre Eperia.
Obyvatelia sídliska sú nespokojní, keďže za službami musia dochádzať.
Podľa Slovenskej pošty za to môže mesto.
Radnica sa však bráni a tvrdí, že vec sa vyvíjala inak.
Mesto reaguje aj na navrhované alternatívne riešenie.
Pošta: Nová pobočka dokáže nahradiť obe

„Nová pobočka Slovenskej pošty sa nachádza iba 2 kilometre od najvzdialenejšieho miesta sídliska Sekčov. Poskytuje pre zákazníkov v nových priestoroch všetky služby Slovenskej pošty počas výrazne rozšírených otváracích hodín aj cez víkendy,“ povedala hovorkyňa pošty Eva Rovenská.
Nová pobočka je podľa nej vybavená moderným vyvolávacím systémom, ktorý „zefektívni prevádzku, skráti čakacie doby zákazníkov a poskytne im želaný komfort“.
Podľa hovorkyne pošta pri každej zmene pobočky prihliada na viaceré faktory, ako je lokalita, charakter zákazníkov, predajný potenciál, hospodárenie, umiestnenie a stav blízkych pobočiek a podobne.
Tvrdí, že „novovybudovaná pobočka dokáže v plnom rozsahu nahradiť obe pošty na sídlisku“.
Podľa pošty je na vine mesto
Štátnej akciovky sme sa pýtali, prečo došlo k nahradeniu dvoch pobočiek pošty na najväčšom prešovskom sídlisku jednou prevádzkou v obchodnom centre.
Najdôležitejšie správy z východu Slovenska čítajte na Korzar.sme.sk. Všetky správy z Prešova a šarisškého regiónu nájdete na prešovskom Korzári