PREŠOV. Mesto Prešov sa pustilo do procesného auditu úradu s cieľom optimalizácie a zefektívnenia jeho riadenia.
Audit stál mesto Prešov podľa zverejnenej zmluvy s českou spoločnosťou Trifid Consult, a. s., 47-tisíc eur s DPH za celý predmet zákazky.
V rámci dohody navrhli pre zefektívnenie riadenia a činností aj novú organizačnú štruktúru spolu so stanovením optimálneho počtu zamestnancov v jednotlivých organizačných útvaroch.
Analyzovaná bola aj vyťaženosť zamestnancov v rámci pracovných náplní v porovnaní s reálnymi výkonmi.
Radnica zmluvu podpísala ešte vo februári tohto roka a po niekoľkých mesiacoch už pozná výsledky.
Radnica bude robiť výberové konania
Začiatkom júla radnica potvrdila, že audit je ukončený a avizovala aj personálne zmeny, ktoré vtedy nešpecifikovala.
Keďže zmeny mali nastať od augusta, pýtali sme sa na podrobnosti, kto z vedúcich odborov a koľko ľudí má úrad opustiť.
Najdôležitejšie správy z východu Slovenska čítajte na Korzar.sme.sk. Všetky správy z Prešova a šarisškého regiónu nájdete na prešovskom Korzári