PREŠOV. Najvernejší klienti Dopravného podniku mesta Prešov (DPMP), a. s., dopadli najhoršie.
Držitelia celoročných predplatných cestovných lístkov (PCL) mali smolu. Kým po prvej vlne pandémie koronavírusu DPMP automaticky predĺžil platnosť mesačných a trojmesačných PCL, tých celoročných sa to netýkalo.
Po tom, čo sme sa o problém začali zaujímať, pristúpil dopravný podnik aj k tomuto kroku. Platnosť PCL však nepredĺži automaticky, cestujúci si o to musia požiadať.
Až doteraz bez reakcie

Na problém s celoročnými lístkami upozornil Prešovčan Andrej Šverha.
Ako uviedol, je sklamaný z neriešenia tohto problému, keď na to čakal viac ako tri mesiace.
A za tridsať dní nedostal reakciu od mesta na žiadosť o nediskriminovanie cestujúcich mestskou hromadnou dopravou (MHD) s predplatenými ročnými lístkami oproti trojmesačným.
„Zarazilo ma, že už 23. 4. 2020 bola zverejnená na stránke DPMP informácia o predĺžení platnosti trojmesačných PCL, ale na ročné akosi zabudli,“ povedal Šverha a jeho slová potvrdili aj ďalší držitelia ročných lístkov, ktoré by mali byť „svätým grálom“ verejnej dopravy.
Najdôležitejšie správy z východu Slovenska čítajte na Korzar.sme.sk. Všetky správy z Prešova a šarisškého regiónu nájdete na prešovskom Korzári