Generálny riaditeľ železníc sa mediálne aktivizoval po článkoch Korzára o tom, že Železničná spoločnosť Slovensko (ZSSK) vzala vlaky z východu.

Z rýchlika zopakujeme, že išlo o obidva nové poschodové vlaky z trate Košice – Prešov – Lipany, dočasne presunuté do Žiliny. Tam, kam išlo vlani 24 nových takýchto súprav.
No a spod Tatier stiahli všetkých šesť nových vlakov na trasu Komárno – Bratislava a poslali sem repasované Mravce.
Generálny riaditeľ ZSSK napísal blog o tom, že má rád východ, že je tu veľa nových vlakov, ďalšie sú na ceste a ešte nejaké navyše pridajú.
A terajšie presuny boli len dočasné.
Skrátka, hrá to na to, že kritické hlasy z východu sú neoprávnené a ja, dobrý tatko, ich utíšim, východ milujem a dokonca nové vlaky pošlem.
Nie je to zlá taktika. I viaceré médiá vo vzácnej zhode prikyvujú.
Navyše má manažment železníc opäť silné politické krytie, k čomu sa ešte dostaneme.
Pojmy a dojmy
Celá pointa je ale úplne inde. Zamenil príčinu a dôsledok. Pojmy a dojmy.
Železničná spoločnosť a rezort dopravy v skutočnosti nezlyhali na východe. Zlyhali v Bratislave.
Nie úplne zvládli zmanažovanie podstatnej trasy spájajúcej hlavné mesto so satelitmi.
Najdôležitejšie správy z východu Slovenska čítajte na Korzar.sme.sk. Všetky správy z Prešova a šarisškého regiónu nájdete na prešovskom Korzári