PREŠOV. V súvislosti s výpadkom informačného systému Úradu geodézie, kartografie a katastra SR a znefunkčnením ich elektronických služieb Mestský úrad v Prešove informuje občanov, ako v týchto dňoch postupovať pri hlásení pobytu, respektíve pri podávaní žiadosti o určenie, zmenu alebo zrušenie súpisného čísla.
Ako informovala tlačová referentka Mestského úradu v Prešove Lenka Šitárová, pri úkonoch súvisiacich s činnosťou ohlasovne pobytu je pracovník ohlasovne oprávnený požiadať občana hlásiaceho pobyt o predloženie výpisu z listu vlastníctva, respektíve rozhodnutia o povolení vkladu vlastníckeho práva v listinnej podobe použiteľnej na právne úkony.
„Takáto predložená listinná podoba výpisu z listu vlastníctva, v prípade hlásenia pobytu, môže byť staršia ako 30 dní,“ uviedla Šitárová.
Dodala, že pri podávaní žiadostí o určenie, zmenu alebo zrušenie súpisného čísla je potrebné predkladať doklady o vlastníctve v listinnej podobe, ktoré nesmú byť staršie ako 30 dní.
Najdôležitejšie správy z východu Slovenska čítajte na Korzar.sme.sk. Všetky správy z Prešova a šarisškého regiónu nájdete na prešovskom Korzári