Korzár logo Korzár Prešov

Na obchádzkovej trase pribudli nehody kamiónov

Cestu pri Domaši od Stropkova smerom do Vranova nad Topľou opravujú. Kamióny tadiaľto majú zakázaný prejazd. Počet havárií týchto áut sa v poslednom čase na obchádzkovej trase zvýšil.

Nehoda pri Rakovčíku. Vzhľadom na veľký počet prechádzajúcich kamiónov a neadekvátnu vozovku je aj počet nehôd väčší.Nehoda pri Rakovčíku. Vzhľadom na veľký počet prechádzajúcich kamiónov a neadekvátnu vozovku je aj počet nehôd väčší. (Zdroj: čer)

Cestu pri Domaši od Stropkova smerom do Vranova nad Topľou opravujú. Kamióny tadiaľto majú zakázaný prejazd. Preto ešte viac zaťažujú dediny ako Radoma, Okrúhle, Rakovčík či Šarišský Štiavnik na obchádzkovej trase. Denne tadiaľto prejde aj dvetisíc kamiónov. Počet havárií týchto áut sa v poslednom čase v tomto regióne zvýšil.

SVIDNÍK/GIRALTOVCE/RAKOVČÍK. Príčin dopravných nehôd spôsobených zvýšeným prejazdom nákladnej dopravy na cestách je viac. "Najčastejšou príčinou nehôd kamionistov je hlavne bezohľadnosť. Absolútne nerešpektujú to, že cesta býva uzučká a že je potrebné dodržiavať nižšiu rýchlosť. Aj nedávno sa pri vyslobodzovaní kamióna stala ďalšia dopravná nehoda, ktorá bola zapríčinená rovnako bezohľadnou rýchlou jazdou a nedobrzdením," informoval vedúci strediska asistenčných služieb súkromnej spoločnosti Róbert Mamčák.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

SkryťVypnúť reklamu

Mamčák: Bude to mať rastúcu tendenciu

Mamčák tvrdí, že mesačne evidujú na kopci nad Šarišským Štiavnikom približne 8 až 12 zásahov ku kamiónom. Ďalších desať prípadov je podľa neho takých, ku ktorým nie je volaná špeciálna technika. "Počítam s tým, že to bude mať rastúcu tendenciu, keďže pomaly klesá kríza v doprave a premávajú nám tu poľské kamióny. Kým nebude otvorená trasa Holčíkovce - Malá Domaša, dovtedy tu bude Sodoma a Gomora," uviedol R. Mamčák.

Polícia: Nárast nehôd evidujú

Polícia nárast nehôd kamiónov v tomto regióne potvrdila. "Vzhľadom na veľký počet prechádzajúcich kamiónov a neadekvátnu vozovku je aj počet nehôd väčší," informoval zástupca krajskej policajnej hovorkyne v Prešove Daniel Džobanik. Škody pri jednotlivých nehodách sa pohybujú v desaťtisícoch eur. "Pri poškodenej vozovke si škodu vymáha správca komunikácie od toho, kto ju spôsobil," uviedol Džobanik.

SkryťVypnúť reklamu

Opravených je 700 metrov

Situácia s odklonenou kamiónovou dopravou sa do konca tohto roka nezlepší. "Cesta v úseku pri nádrži Domaša je úplne uzatvorená pre kamiónovú a nákladnú dopravu kvôli zlému technickému stavu tejto komunikácie. Cesta bude uzatvorená až do ukončenia rekonštrukcie, ktorá bude trvať až do októbra budúceho roka," uviedla hovorkyňa Slovenskej správy ciest Iveta Fedorová. Ako dodala, opravujú dvojkilometrový úsek. Z toho je v súčasnosti zrekonštruovaných približne 700 metrov.

Najčítanejšie na Prešov Korzár

Komerčné články

  1. Ako zvládnuť podnikanie, rodinu aj voľný čas bez kompromisov?
  2. Inštruktorky sebaobrany: Najväčšia hrozba nie je cudzí muž v tme
  3. Ako pripraviť motorku na sezónu: Rady pre bezpečnú jazdu
  4. Dobrý nápad na podnikanie nestačí. Firmy prezradili, čo funguje
  5. V podzemí sa skrýva poklad nezmenený už 182 rokov
  6. Tieto chyby pri investovaní vám bránia zhodnotiť majetok
  7. Firmu rozbiehal po maturite. Dnes má obrat vyše pol milióna
  8. Takto bude vyzerať nové námestie na začiatku Dúbravky
  1. Na Marka oharka do jarka
  2. Najlepšie okamihy svojho života zachytené s HONOR 400 Lite
  3. Tieto chyby pri investovaní vám bránia zhodnotiť majetok
  4. Firmu rozbiehal po maturite. Dnes má obrat vyše pol milióna
  5. Takto bude vyzerať nové námestie na začiatku Dúbravky
  6. Kalamita v Markovej spracovaná v súlade so zákonom
  7. Čo robí Portugalsko jedinečným? Jedenásť typických vecí a zvykov
  8. Konferencia eFleet Day 2025 hlási posledné voľné miesta
  1. Inštruktorky sebaobrany: Najväčšia hrozba nie je cudzí muž v tme 13 256
  2. Firmu rozbiehal po maturite. Dnes má obrat vyše pol milióna 10 614
  3. Dobrý nápad na podnikanie nestačí. Firmy prezradili, čo funguje 9 236
  4. Čo robí Portugalsko jedinečným? Jedenásť typických vecí a zvykov 8 305
  5. Realitný fond IAD IRF dosiahol historicky najvyššie zhodnotenie 4 334
  6. Elektrické autá v zahraničí: poplatky za nabíjanie a diaľnice 2 929
  7. Muži, nepodceňujte návštevu kardiológa. Srdce máte len jedno 2 148
  8. Môže hudba pomôcť neurologickým pacientom lepšie chodiť? 2 030
  1. Timotej Opálek: Baby Lasagna / Praha
  2. Viktor Pamula: Sociálny štát ? Vtip roka
  3. Ivan R. V. Rumánek: Chamás či Hamás?
  4. Martin Škopec Antal: Slovenská opozičná politika: "Nie je dôležité zvíťaziť, ale zúčastniť sa..."
  5. Radko Mačuha: Fico a Neveriaci Tomáš.
  6. Juraj Tušš: Multipolárny svet a nový volebný systém.
  7. Jiří Ščobák: Investovanie vs. hazard: Aké hry hráme? Kedy hazardujeme, namiesto toho, aby sme investovali?
  8. Jozef Černek: Príbeh vrážd staviteľa aj majiteľa záložne: Temný tieň nad Komárnom
  1. Matej Galo: Záhady o pôvode slintačky a krívačky odhalené 105 506
  2. Radko Mačuha: Najprv si prišli po Šimečku. 79 153
  3. Rado Surovka: Raši dostal padáka 67 481
  4. Martin Ondráš: Piate ohnisko nákazy SLAK - skutočná pravda 22 226
  5. Rado Surovka: Ficove Amater Airlines dopravili na Slovensko slintačku 20 559
  6. Radko Mačuha: Vládna koalícia si začala dávať úplatky priamo v parlamente. 9 691
  7. Viktor Pamula: S Ruskom na večné časy a nikdy inak 8 309
  8. Ivan Mlynár: Šutaj Eštok prirovnaním čurillovcov k vrahovi potvrdil, že zhora z neho vypadáva to isté ako zdola. 7 820
  1. Radko Mačuha: Fico a Neveriaci Tomáš.
  2. Jiří Ščobák: Investovanie vs. hazard: Aké hry hráme? Kedy hazardujeme, namiesto toho, aby sme investovali?
  3. Věra Tepličková: Spevy sobotné alebo Vybrala sa Martina na púť priamo do Ríma
  4. Post Bellum SK: Oslobodenie Bratislavy – boj za cenu stoviek životov
  5. Tupou Ceruzou: Transakčná daň
  6. Marcel Rebro: Slovenské drony na ukrajinskom nebi
  7. Věra Tepličková: Nie je nad to, mať na verejnosti dobrých priateľov
  8. Radko Mačuha: Najprv si prišli po Šimečku.
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
  1. Timotej Opálek: Baby Lasagna / Praha
  2. Viktor Pamula: Sociálny štát ? Vtip roka
  3. Ivan R. V. Rumánek: Chamás či Hamás?
  4. Martin Škopec Antal: Slovenská opozičná politika: "Nie je dôležité zvíťaziť, ale zúčastniť sa..."
  5. Radko Mačuha: Fico a Neveriaci Tomáš.
  6. Juraj Tušš: Multipolárny svet a nový volebný systém.
  7. Jiří Ščobák: Investovanie vs. hazard: Aké hry hráme? Kedy hazardujeme, namiesto toho, aby sme investovali?
  8. Jozef Černek: Príbeh vrážd staviteľa aj majiteľa záložne: Temný tieň nad Komárnom
  1. Matej Galo: Záhady o pôvode slintačky a krívačky odhalené 105 506
  2. Radko Mačuha: Najprv si prišli po Šimečku. 79 153
  3. Rado Surovka: Raši dostal padáka 67 481
  4. Martin Ondráš: Piate ohnisko nákazy SLAK - skutočná pravda 22 226
  5. Rado Surovka: Ficove Amater Airlines dopravili na Slovensko slintačku 20 559
  6. Radko Mačuha: Vládna koalícia si začala dávať úplatky priamo v parlamente. 9 691
  7. Viktor Pamula: S Ruskom na večné časy a nikdy inak 8 309
  8. Ivan Mlynár: Šutaj Eštok prirovnaním čurillovcov k vrahovi potvrdil, že zhora z neho vypadáva to isté ako zdola. 7 820
  1. Radko Mačuha: Fico a Neveriaci Tomáš.
  2. Jiří Ščobák: Investovanie vs. hazard: Aké hry hráme? Kedy hazardujeme, namiesto toho, aby sme investovali?
  3. Věra Tepličková: Spevy sobotné alebo Vybrala sa Martina na púť priamo do Ríma
  4. Post Bellum SK: Oslobodenie Bratislavy – boj za cenu stoviek životov
  5. Tupou Ceruzou: Transakčná daň
  6. Marcel Rebro: Slovenské drony na ukrajinskom nebi
  7. Věra Tepličková: Nie je nad to, mať na verejnosti dobrých priateľov
  8. Radko Mačuha: Najprv si prišli po Šimečku.

Už ste čítali?

SME.sk Najnovšie Najčítanejšie Minúta Video
SkryťZatvoriť reklamu