PREŠOV. Šek na 1 cent dôchodcu Jána Vojteka zaskočil. Keďže je invalid, hneď si predstavil problém okolo cesty na poštu. Potom sa však zamyslel a uvedomil si, že bude musieť zaplatiť aj poštovné a vôbec nevedel, prečo.
"Stačí mi mobil, pevnú linku som platil zbytočne. Nevolal som z nej, tak som sa rozhodol zrušiť ju, aby som neplatil ešte aj za prenájom prístroja. Na moje veľké prekvapenie mi prišiel šek na 1 cent, čo považujem za smiešne. Zbytočná práca, náklady na poštovné a pre mňa ešte aj komplikovaná cesta na poštu," povedal nám 75-ročný dôchodca.
Jeden cent už nechcú
Prečo sa tak stalo, či je to štandardný postup a či podobné šeky budú posielať klientom, ktorí s nimi ukončili zmluvný vzťah aj naďalej, na to sme sa opýtali v centre spoločnosti. Na všetky sme však odpoveď nedostali. Len na jednu.
"Spoločnosť Slovak Telekom nebude vymáhať od zákazníkov uhradenie faktúr na čiastku 1 cent. Zákazníkom nebude zasielaná ani upomienka o neuhradení faktúry," informoval nás hovorca Slovak Telekomu Andrej Gargulák.
Najdôležitejšie správy z východu Slovenska čítajte na Korzar.sme.sk. Všetky správy z Prešova a šarisškého regiónu nájdete na prešovskom Korzári