Svidnícka radnica otvorila kanceláriu prvého kontaktu. Obyvatelia si na jednom mieste budú môcť vybaviť všetko potrebné rýchlejšie. Mesto počíta aj s postupným dopĺňaním služieb.
SVIDNÍK. V zrekonštruovaných priestoroch vestibulu svidníckeho mestského úradu vznikla kancelária prvého kontaktu. Jej vytvorenie má prispieť ku komfortu Svidníčanov, ktorí si tu môžu vybaviť väčšinu úradných stránok.
„Podarilo sa nám ju zriadiť v krátkom čase. Máme tu tím zamestnancov, ktorí sú tu pre spokojnosť občanov. Budeme sa snažiť vychytať všetky muchy. Verím, že to ľudia príjmu pozitívne,“ povedal svidnícky primátor Ján Holodňák (nez.)
Náklady na zriadenie kancelárie za zhruba 30-tisíc eur mesto financovalo z príspevku od ministerstva financií a vlastných zdrojov.
„Získali sme finančný príspevok, ktorý sme združili s vlastnými prostriedkami. Polovicu z nich sme uhradili bartrovými jednotkami,“ informoval prednosta svidníckeho mestského úradu Vladimír Šandala.
Nový model fungovania a vybavovania stránok chce vedenie radnice posilniť aj ďalšími zamestnancami mesta.
„Začíname s troma kanceláriami, a to je informátor, pokladňa a poplatky. Klient mestského úradu bude vybavený v kancelárii prvého kontaktu. Pokiaľ to nebude možné, informátor privolá príslušného referenta. Nasledujúce mesiace ukážu, čo bude potrebné zlepšiť,“ dodal Šandala.
Ľudia si v kancelárii nájdu všetky tlačivá súvisiace s agendou úradu a môžu na jednom mieste zaplatiť aj všetky mestské poplatky a dane. Úradné hodiny sú stanovené denne od 7:30 do 15:30 bez obedňajšej prestávky.
Autor: in
Najdôležitejšie správy z východu Slovenska čítajte na Korzar.sme.sk. Všetky správy z Prešova a šarisškého regiónu nájdete na prešovskom Korzári