Prešovčanka podpísala zmluvu o poistení pohrebných nákladov. Na to, že zmluva je neplatná, prišla len náhodou. Z jej deklarovaného plnenia by nebolo nič. Cíti sa oklamaná, banka chybu pripúšťa.
PREŠOV. Pani Sylvia Čuchranová z Prešova je na dôchodku. V Poštovej banke uzavrela v lete tohto roku poistenie pohrebných nákladov. Ukázalo sa, že obojstranne podpísaná zmluva je neplatná.
„Keď mi zomrel manžel, bola som po ňom zrušiť účet. Na pulte som uvidela letáčik. Vyzeral jednoducho, stačí občiansky preukaz, netreba ani zdravotnú prehliadku a poistia pohrebné náklady. Pohreb je drahá vec, preto som sa rozhodla, že sa dám poistiť. Pracovníčka banky, ktorá vypisovala zrušenie účtu povedala, že nie je problém, začala mi vypisovať zmluvu,“ odvíja niť príbehu pani Čuchranová.
Predpokladala, že všetko je v poriadku. Deväťstranovú, malým písmom písanú zmluvu nečítala. Spoľahla sa na pracovníčku banky.
„Ona sa neinformovala o tom, čo bola povinná, teda o mojom zdravotnom stave. Či vôbec môžem uzavrieť takúto poistku. Rovno zaškrtla, akože je všetko v poriadku. Pritom mám preukaz ZŤP, takže sme nemohli túto zmluvu uzavrieť. Nepýtala sa ma na to, pritom nebolo mojím úmyslom tajiť zdravotný stav, veď aj tak by sa na to prišlo,“ opisuje svoju skúsenosť.
Najdôležitejšie správy z východu Slovenska čítajte na Korzar.sme.sk. Všetky správy z Prešova a šarisškého regiónu nájdete na prešovskom Korzári