Najprv ako modelár, pilot bezmotorového aj motorového lietania, vlekár aj parašutista. Jednoducho, prešiel kompletným výcvikom až sa z neho stal inštruktor pre mladších kolegov. Od roku 1970 sa však jeho kariéra spája s Československými aerolíniami (ČSA), kde lietal na rôznych typoch lietadiel po celej Európe, v USA, Afrike aj v Ázii.
PREŠOV. Začal, ako sa hovorí, od piky, až sa vypracoval na tajomníka Aeroklubu Prešov a v rokoch 1968-1970 bol náčelníkom letiska v Prešove.
Do služieb ČSA nastúpil v roku 1970 ako pilot aerotaxi na type L-200 Morava. Postupne absolvoval výcvik na náročnejšie typy ako je L-410, TU 134, IL-62, IL-62 M, ale aj na turbovrtuľníky ATR-42 či ATR - 72.
Kým v prešovskom Aeroklube nalietal okolo 2-tisíc hodín, v službách ČSA to podľa záznamov bolo okolo 23-tisíc.
Aeroklubáci si naňho spomínajú ako na vynikajúceho pilota, ale hlavne na to, že bol veľkým optimistom, príjemným spoločníkom a kamarátom s veľkým srdcom.
V kokpitoch rôznych lietadiel sedával celých 46 rokov bez jedinej nehody. To však neznamená, že sa nudil. Naopak.
Najdôležitejšie správy z východu Slovenska čítajte na Korzar.sme.sk. Všetky správy z Prešova a šarisškého regiónu nájdete na prešovskom Korzári