S novým komunikačným kanálom prichádza jedna z fakúlt v Prešove. Študenti môžu získať informácie z prvej ruky online, prostredníctvom četu.
Agentúrny text sme nahradili autorským článkom redakcie Korzára.
PREŠOV. Fakulta humanitných a prírodných vied (FHPV) Prešovskej univerzity zaviedla novinku.
Pre zlepšenie komunikácie medzi študentmi a študijným oddelením zaviedla nový komunikačný kanál, prostredníctvom aplikácie Livechatoo.
Študenti tak v reálnom čase môžu online získať všetky potrebné informácie z prvej ruky
„Snažíme sa využívať nové technológie a takto zrýchliť a maximálne uľahčiť vybavovanie administratívnych záležitostí našich študentov,“ uviedol iniciátor modernej formy komunikácie dekan fakulty René Matlovič.
Výhodou novej komunikačnej služby je, že nie je nutné zakaždým osobne navštíviť študijné oddelenie, ale veľa vecí sa dá vybaviť priamo cez počítač.
„Chat (čet) je komunikáciou v reálnom čase, podobne ako telefonát, no pridáva výhody e-mailu – archivovanie a posielanie príloh. Operátor, ktorým je v tomto prípade študijné oddelenie, je schopný súčasne vybavovať viacero požiadaviek, čo pri telefonickej, prípadne osobnej komunikácii nie je možné,“ komentoval novú službu tajomník fakulty Tomáš Burger.
Od začiatku októbra sa aplikácia Livechatoo zobrazuje po navštívení univerzitnej webovej stránky.
V online režime je dostupná každý pracovný deň od 7.30 do 15.30, mimo tento čas je možné zanechať odkaz.
„Po zavedení aplikácie do praxe jej služby využilo už viacero návštevníkov. Otázky študentov, ktorí nás kontaktujú, sú rôzne, zaujímajú ich informácie týkajúce sa štipendií, pridania alebo odstránenia predmetu,“ vysvetlila vedúca študijného oddelenia Jana Kleščová.
Najdôležitejšie správy z východu Slovenska čítajte na Korzar.sme.sk. Všetky správy z Prešova a šarisškého regiónu nájdete na prešovskom Korzári