Korzár logo Korzár Prešov
Pondelok, 25. január, 2021 | Meniny má GejzaKrížovkyKrížovky

Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Železnice obnovili na východe časť zrušených vlakov (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku


Hodnoť

železnice

sa asi riadia tým, že koňare majú ísť na kone :-) a robia pre to všetko čo môžu.
Teraz trochu vážnejšie aby nenadávali na vraňara.
Dosť cestujem po celom východe, ale najhorší zážitok som mal ked sme pred rokmi cestovali popoludní vlakom z Bardejova do Košíc. V Prešove sme čakali na prípoj do Košíc celé hodiny až takmer do polnoci. Nieviem si ani predstaviť ako to môže byť to novej "úprave" ešte horšie. Aj z toho dôvodu som viac do Bardejova vlakom nešiel.
To už môžte celú tú vašu vlakovú dopravu týmto smerom úplne zlikvidovať. Aj kvôli tomu smerom na Prešov radšej ani necestujem. Nedávno som sa dohodol so spolužiakom, že ho pôjdem navštíviť. Ako som si pozrel vlakové (ne) spojenia a čakacie doby v Kysaku tak som zistil, že je to vlakom nereálne.
O Starej Ľubovni a Sabinove mimochodom miestach, ktoré chcem už dlhodobo navštíviť ani nehovorím a nespomínam. Pritom gorali majú historické pamiatky a tradície, ktoré by sa oplatilo aj takýmto spôsobom viac sprístupniť a spropagovať. Všade, o to viac tam je vysoká nezamestnanosť a na vlaková doprava ako keby na tom malom Slovensku boli pánubohu za chrbtom.
Na východe ste sa zvrchu vy srali na diaľnice. Tie sú dobré len ako predvolebné sľuby politikov a ľudia dobrí akurát tak na platenie cestnej dane. Kvôli práci sú ľudia odkázaní cestovať ale za akých podmienok a možností to asi tých, ktorí sedia pri válovoch zaujíma najmenej. Hlavne pre nich je to, že zrušia aj to málo čo bolo aby si mohli prerozdeľovať na odmenách, platoch, zlatých padákoch. Zároveň ale dodám, že mnohí z nich volili"istoty" a tak im ich sľubotechna istôt aj takýmto spôsobom dáva. majú istotu, že vlakmi sa nikam nedostanú. Zaslúžili by si ale viac lebo je to tak isto súčasť Slovenska a nie len jeho periféria akou je u kompetentných v ich hlavách a myslení.
 
Hodnoť

Aktualny grafikon

zrejme robil mentalne retardovany simpanz, inak si to vysvetlit neviem. Zrusit 3 vlaky, ktore chodili PLNE, a nahradit ho jednym trojvoznovym osobakom ... Uz ani nepamatam, kedy som vo vlaku sedel.

Ale v clanku je pravda, ludi zenu zelezniciari do autobusov. Aj ja uz denne stretavam v autobuse tych ludi, ktorych som dlhe roky stretaval denne vo vlaku :-)
 

ak

sa nemýlim, tak SAD v Prešovskom kraji ovládaju SMER positive. Vlastne to je jedno, kto to ovláda. Jednoducho išlo o kšeft - nahnať do SAD viacej ľudí, aby si tá mohla viacej pýtať . Ale co povedať? Ľudia si zvolili to .. co si zvolili.
 

Keď sa stretávaš ,

tak potom aj ty , Brutus , si neverný naši mašímfírom? Jedno je pravda , za tak nízke cestovné sa nedajú prepravovať ludia.
 
Hodnoť

 

ako si vobec niekto moze dovolit kritizovat grafikon zeleznicnej spolocnosti nad ktorym presedeli aprebdeli niekolko noci specialisti, vysokoskolsky vzdelani odbornici??? To je neskutocna urazka ich vyspelej,profesionalnej a rozumovej odbornosti :-D
Nase zeleznicne spolocnosti by mali mat jasny reklamny slogan na kazdej stanici : Sme tu preto aby sme vas vyhnali od nas :-D
 
Hodnoť

 

ako sa to robi na slovensku:
- trochu ludi zacne ubudat, ZSSK sa nezamysla nad tym preco a ako prilakat ludi, ale povie si, ze zoskrtame vlaky
- zrazu zacnu ludia ubudat aj na zoskrtanych vlakoch, lebo vacsinou to dopadne tak, ze ten kto robi grafikon je ako keby mimozemstan, lebo urobi take pripoje a take casy, co nikomu nevyhovuju
- potom zase zistia, ze ludia nechodia tak nechaju mozno 3 vlaky za den v najhorsich casoch
- moc ludi nehcodi a proste zrusia to.

problem je ten, ze nezamyslaju sa nad tym ako by sa dalo to spojenie zlepsit, ako prilakat ludi, ze by mohli navrhnut lepsi grafikon, zlacnit listky mimo spicky a pod. proste nic, ziadna iniciativa
ako priklad davam regio jet. Pravidelny takt, pekne, prijemne vlaky, ochotny personal, listky mimo spicky su lacnejsie, P+R parkoviska, velmi vysoky narast ludi oproti ZSSK, pytam sa, preco statna spolocnost na to kasle a nic sa nesnazi robit?
 
Hodnoť

Cas sa neuprosne blizi

Vlada vyhana ludi z prace, zeleznice vyhanaju ludi z vlakov. Pride cas, ked ludia budu musiet vyhnat vladu istot zo svojich pohodlnych kresiel, v ktorych sa spoliehaju na nekonecnu trpezlivost tohto ubiteho naroda. Nespokojnost narasta, nalady sa vyostruju, preferencie klesaju, nervozita stupa a spolocnost sa zacina nebezpecne radikalizovat. Kliky, estrady MDZ s podpisovymi kartickami "idolov SMER-u", romska otazka ani vizia vystavby futbalovych stadionov a sirokorozchodnej zeleznice nepomaha... Priority vladu su diametralne odlisne od priorit naroda. Je len otazkou casu, kedy narod najde v sebe odvahu svoju nespokojnost aj verejne prejavit... Ten cas sa neuprosne blizi...
Co sa tyka uzasneho grafikonu zeleznic - zrejme nejaky dobrak chcel len skomplikovat zivot vychoniarom, ktori robia najazdy na Bratilavu a kazia jej pracovny trh, lebo su ochotni robit za almuznu a prespavat po podnajmoch a vyzit z mala v skromnych podmienkach. Vidina kariery a dosiahnutie celozivotneho sna "byt Blavakom" je silnejsia ako ludske podmienky pre zivot. Su schopni vsetkeho, ale nemali by zabudat na uctu k sebe samym...
 
Hodnoť

 

To tak mate.... DPB, Zeleznice a vsetky tie podniky riadene statom/politikmi dosadenymi ludmi nemaju ani ponatia co to verejna doprava je, ako funguje, preco funguje, ako ma fungovat atd... Nehovoriac o chybajucom ekonomicko-geograficko-manazerskom-inzinierskom zmyslani. Jedine zmyslanie, ktore v tych ich hlavach nechyba je enviromentalne a aj to si nevedia dat do sulady a dat tomu zdravu vahu voci predchadzajuco-spomenutym sferam. Ako sry, ale taketo podniky potrebuju v riadeni naozaj odbornikov z kazdej sfery, inak mozu ist hrat futbal do Gajar a nie riadit dopravny podnik.
 
Hodnoť

A opat plac na nespravnych hroboch.

Nadava sa na zelezniciarov na ministra ,na tvorcov grafikonu na ...Riesia sa jednotlivost a podstata unika.Presovsky kraj potrebuje v mnohych veciach formovat svoje potreby.Jednou z tychto oblasti je zeleznica a dopravna infrastruktura.Na to mame politicke reprezentacie ,ktore by tieto potreby mali vediet formulovat ,ale hlavne presadzovat.Vsetky predchadzajuce garnitury sa mohli vyhovarat aj sa vyhovarali na koalicnych partnerov ,Bratislavu ministrov ....Terajsia ma prilezitost .Sformovat aj presadit v ramci vyrovnavania regionalnych rozdielov vsetko.V oblasti zeleznic priame spojenie sidla kraja s hlavnym mestom.ZRUSIT KYSAK !!! Zabezpecit dopravne spojenia sidiel okresov so sidlom kraja !!! Dostat zeleznicnu trat mimo centra Prešva. V oblasti dialnic Riesit obchvaty Prešova s pokracovanim R4,R9.Deje sa pravy opak .Vsetko co sa tyka PSK sa skrta.Jediny kto to moze a ma zmenit je krajsky predseda SMERU SD !!! Tam treba smerovat tlak.Bud to chce a vie, alebo musi prijst niekto iny.
 


Najčítanejšie na Prešov Korzár

Už ste čítali?

SME.sk Najnovšie Najčítanejšie Video Desktop