Korzár logo Korzár Prešov
Utorok, 1. december, 2020 | Meniny má EdmundKrížovkyKrížovky

Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Na diaľnici menia zvodidlá. Pozrite si, ako pokračujú práce (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

1 2 >

Hodnoť

 

Vie mi niekto vysvetlit, ako operativne presmeruju dopravu tym ocelovym kusom, ked je evidentne napevno spojeny s tymi betonovymi?
Ma niekto info, ci budu aj bezpecnostne prejazdy pre zachranku? A co kazdorocne odkryte tabule o otacani zimnej udrzby? Stale to bude po starom?
Mimochodom: uz nebolo kde inde v tejto republike na co rozdrbavat peniaze, ako na vymenu 30km doteraz vyhovujucich zvodidiel?
 

 

Peniaze rozd.bavajú tak aby im z toho nečo tieklo. Neviem či rozdiel 20 cm vo výške zvodidiel výrazne zlepší bezpečnosť, jedno viem však isto, že táto aktivita spomalí na celé leto jazdu nielen medzi KE a PO ale na všetkých existujúcich úsekoch diaľnic a rýchlostných ciest. Prečo keď prestanú robiť na diaľnici, neodstránia smerovacie stĺpiky a nepovolia plnú rýchlosť. Non sens je ked sú stĺpiky pri zvodidlách ale značka na 80 km, resp. 60 km ostala.
Nikto za nič nemôže a polícia sa len pozerá, namiesto toho aby riešila vzniknutú dopravnú situáciu.
 

 

hm... je mi jasné, že je moderné nadávať dnes na všetko, ale prosím ťa, ako ty vieš, či zvodidlá vyhovovali alebo nie? vieš, v akom boli technickom stave? vieš, či boli v súlade s najnovšími TKP MDVRR a technickými normami? napr. vieš, v akej frekvencii mali staré rozmiestnené stĺpiky a v akej nové? či je rozdiel v ich výške? bezpečnostno-záchytných charakteristikách?
 

 

vies kolko inych, o dost naliehavejsich veci nevyhovuje?
 

 

*** Po opakovanom hrubom porušení Kódexu diskutujúceho boli zmazané všetky diskusné príspevky tohto autora.
 
Hodnoť

eurofondy

Pokial viem je to z eurofondov platene, preto sa tak friško robi... Pracuju aj socialne znevyhodnene skupiny, co je skvele. Jedine co mna na tomto prekvapilo je ze okrem toho ze tie nove zvodidla sa pekne blistia nevidim ziadny rozdiel, zeby inzinieri 40 rokov v tomto nic nove nevymysleli ? :/
 

 

Mne tie nove pripadaju este labilnejsie a slabsie ako tie predosle.
 

Hmmm...

Veď aj sú, načo také pevné, čo by robili o 5 rokov?
 

Su z tensieho materialu,

maju plytsi prehyb ,takze su podstatne slabsie.
Davaju ich aj na okraj cesty,co znamena,ze sa pri nehode mozes odrazit spat na cestu a z mensej,moze byt velka,retazova nehoda.
Ten betonovy stred je dobry.neoslnuju ta protiiduce auta.
 

 

stacilo po celej sirke tie rastliny dat a zastrihavanim urobis potrebnu vysku
to by bolo lacnejsie, nie?
 

 

Keď raz v protismere zaspí kamionista, budeš ešte veľmi rád že ťa od neho delia dve meter vysoké betónové zvodidlá a nie vetchý vyschnutý krík ;)
 
Hodnoť

 

a to som si kúpil dialničnu známku, lebo potrebujem často chodiť z PO do KE. Ak mám chodiť celý rok 60 km/h , tak si žiadam peniaze späť. Rýchlejšie sa teraz dostanem do KE po starej ceste . Ak vedeli, že budú takto celý rok " rekonštruovať " a znižovať rýchlosť na 60 , tak tento úsek mali dať bez úhrady.
 
Hodnoť

Hmmm...

Ďalšia vymyslená akcia na vydojenie štátnej kasy. Niečo podobné ako tri pruhy medzi BA a TT za 250 miliónov Eur a celá robota spočívala vo vybágrovaní kríkov v strede cesty a zaliatí vzniknutej jamy betónom. Následne tam poukladali betónové zvodidlá a premalovali uxistujúce 2 pruhy na 3 a bolo vymaľované. Odhadom tak za 25 miliónov by sa to dalo urobiť inde ako v našom Zlodejistane-bazmekistane-absurdistane...
 

 

Rozhodne nechcem obhajovať cenu tej stavby, ale prerábali sa kompletne aj vonkajšie pruhy - nové podloženie a povrch, prerábali sa všetky križovatky, pripájacie pruhy k odpočívadlám, presúvali sa zvodidlá a na veľkej časti sa aj kompletne vymenil povrch.

Na to ako každý na trojpruhovú D1 ***** dokázateľne výrazne zlepšila dopravnú situáciu v špičke. Ak by sa nespravilo to provizórium, doteraz by sa výstavba plnohodnotných troch pruhov ani nezačala a D1 by nám pravidelne kolabovala.
 
Hodnoť

 

Vyhodu vidim v tom, ze nebudu nas oslepovat oprotiiduce auta v noci a taktiez nebudu obmedzenia koli koseniu travy v strede dialnice, nakolko predpokladam, ze to cele vybetonuju..
 
Hodnoť

mohla by tam byt 80ka

podla mna je tam uplne zbytocna 60tka, kludne tam moze byt 80

na ceskej D1 ked boli zuzene pruhy, a boli ovela uzsie nez tu na nasej vychodnej D1 bola zavedena 80ka bez problemov, to iste aj inde na zapade

len u nas sa musi NDS hrat na akoze bezpecnych ale to ze o 2km dalej na okresnej ceste plnej dier a neoznacenych zakrut je 90ka je kazdemu jedno
 

 

mna by hlavne zaujimalo, preco je 60tka na (cca?) 2-3 kilometrovom useku v smere z KE do PO (uz za usekom, kde sa pracuje), ked tam nikto nie je a nic sa tam nerobi. A len tak sa potom zrazu uprostred poľa (ktore je rovnake ako 2 km pred tym) zmeni na 130?
 
Hodnoť

opravy aj pri Liptovskom Mikuláši

Fakt zbytočne platiť diaľničnú známku. Čím drahšia známka - tým viac peňazí na opravy - tým viac obmedzení pre motoristov. Aj 10 € na rok je veľa. A Švajčiari si v referende odmietli platiť drahšie diaľničné známky
 

 

Ďalší príspevok hodný siene slávy. Niečo sa opravuje = zlé zlé slovenské diaľnice. Diaľnica vyzerá ako tankodróm = zlé zlé slovenské diaľnice. Každý by len chcel aby všetko bolo v perfektnom stave ale nikdy sa nič neopravovalo, aby náhodou nemusel chodiť mesiac 60-tkou a prišiel domov o 4 minúty neskôr.
 
Hodnoť

 

no neviem čím to zvýši bezpečnosť, skôr sa zabetónuje ešte viac zelenej plochy ... a peniaze mali ísť radšej na stavbu nových úsekov a nie prerábať dobré ....
 

1 2 >

Najčítanejšie na Prešov Korzár

Už ste čítali?

SME.sk Najnovšie Najčítanejšie Video Desktop