Korzár logo Korzár Prešov
Piatok, 24. január, 2020 | Meniny má Timotej

Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Na severnom obchvate Prešova sa dá ušetriť 70 miliónov. Ale so zdržaním stavby (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku


Hodnoť

 

Co to je za ***** riesenie, spravit z rychlostnej cesty polovicny profil? Aky to bude mat zmysel? Aby sa robili kolony, lebo 10 polskych kaminov sa na seba nasklada? Spravte to v plnom a nesetrite uz na najzanedbanejsom regione Slovenska, idioti!!!
 

 

otazka by nemala zniet, ci styri alebo dva pruhy, ale ci styri alebo sest pruhov... o dvoch pruhoch rozmyslat v r. 2018 je nonsens a navrat do praveku...
 
Hodnoť

...

Postavte si polovičný profil v Bratislave, keď sa na tom dá tak super ušetriť... ale ja viem preceda povedal že na východe nič nieje a tak sa k nemu správate ako k nejakej nechcenej štetke !!! Čert Vás ber !!!
 
Hodnoť

 

Klud vychodniari v Nitre severny obchvat odmietli dokoncit pomocou tunelu tak nam drbli juzny obchvat bez krizovatiek a tak mame kamiony v centre.
 
Hodnoť

 

Aký prosím vás obchvat?
Prečo stále zavádzajú?
Jedná sa o úsek R4 a ten má byť súčasťou Via Carpatie. Každý deň šoférujem okolo prešovského letiska. Včera som za 10 sekúnd napočítal na ceste 24 kamiónov. Diaľnica sever juh juh sever na východe Slovenska je nutnosťou!
 

 

Ešte pridávam...
Vďaka dodatočným peniazom bude možné zrealizovať v plánovaným termínoch všetky chýbajúce úseky cesty medzi Rzeszowom a Lublinom. V Podkarpatí je trasa zatiaľ hotová medzi Swilczou a Stobirnou ale v lete cestári sprístupnia ďalšie dva úseky. Prvý povedie zo Swilcze po uzol Rzeszow – Juh v Kielanowke. Druhý spojí Stobiernu so Sokolowom Malopolským. Smerom k Barwinku sú práce v pokročilom stave. Koncom minulého roku bolo rezervovaných 70 miliónov poľských zlotých na hydrologicko-geologické práce pre výstavbu celej trasy medzi hlavným mestom regiónu a hranicou so Slovenskom. Tento úsek S19 je považovaný za najťažší. Hlavne vzhľadom na reliéf terénu, ktorý vyžaduje viesť trasu štyrmi tunelmi. Prvý vznikne za Lutoryzom. Medzi Babicou a Domaradzom na úseku dĺžky 23,4 km je naplánovaná výstavba troch ďalších tunelov. Táto časť trasy nie je ešte naprojektovaná a vznikne najskôr v roku 2023. Jej výstavba bude rozdelená na úseky: Babica – Domaradz (23 kilometrov), Domaradz – Miejsce Piastowe (22 kilometrov), Miejsce Piastowe – Dukla (10 kilometrov) a Dukla – Barwinek (18 kilometrov). Po celej dĺžke tohto úseku S19 je okrem tunelov naplánovaná výstavba 42 estakád v celkovej dĺžke vyše 15 kilometrov a viacero priechodov pre zvieratá. V Poľsku Via Carpatia má dosiahnuť necelých 700 kilometrov.
 
Hodnoť

Ušetriť sa da

Na prešovskom obchvate sa dá ušetriť iba tak že sa už konečne do smolkprcic postaví.
To nikto neberie v úvahu koľko nezarobí za rok omeškania? Koľko príležitosti a nie len obchodných sa neuskutoční?
Prešov je vsadeny medzi kopcami, niet žiadnej alternatívy ako ho obísť teraz. Iba pekne vykvasit kým vacsinu čakajúcich v zápche do šiestej nepoodnasaju sanitky na psychiatriu, no a po tomto je to už lepšie. Ti ostatní sa v relatívnom psychickom zdraví môžu odobrať domov, a to s povzdychom že zajtra tak môžu skončiť aj oni.
 

 

Uvazovat v roku 2018 o dvoch pruhoch namiesto styroch moze skutocne uz len velmi, velmi hlupy a nevzdelany clovek, ktory "nezná mapu" ... je doslova hrozostrasne, ak este v roku 2018 existuju ludia, ktori chcu dvojprudovku ako rychlostnu cestu ..paneboze..
 

 

Úseky R2 pri Oščadnici a Tornali sú postavené v polovičnom profile. Obidva začínajú aj končia na ceste I. triedy a stavba nadväzujúcich úsekov je v nedohľadne. Pri týchto úsekoch nevidím problém, že sú v polovičnom profile, ak si odmyslím občasnú nemožnosť predbiehať a samotné označenie cesty ako rýchlostná (veď "treba" vyberať vyššie mýto). Načo by bolo dobré, aby sa krátka štvorprúdovka začínala a končila na dvojprúdovke?

S výnimkou takýchto na dlho izolovaných krátkych úsekov diaľnic či rýchlostných ciest plne súhlasím.
 
Hodnoť

...

Nad stvorprudovoucestou popri Sekcove nech ani nerozmyslaju. Staci, ze to tam postupne zaplnaju obchodmi
-este viacej to znekvalitni zivotne prostredie ludi, co tam ziju a radsej nech z toho urobia oddychovu zonu
-po dobudoviani juzneho obchvatu a severneho obchvatu bude ta cesta nevyuzita a plne bude postacovat aj aktualna cesta.
Budu to vyhodene peniaze. Podobne ako s Nabreznou ulicou a kruhacom pri ZVL. Po dobudovani obchvatu bude aj Nabrezna cesta prazdna, nevyuzita a smelo by stacilo keby bola dvojprudova. Bohuzial stavala sa,lebo D1 meska.

V meste sa urobilo nieco na zlepsenie, strasne dlho im to trvalo ale stale sa este da nieco urobit. Z toho,co vidim, tak ludia, co o tom rozhoduju su bud lenivy alebo nekompetentny.
Na obrancov mieru urobili dva odbocovacie pruhy(neveril som, ze to niekedy urobia) smer Poprad ale zeby ich dalej na Levocskej napadlo urobit tiez dva priebezne pruhy ku krizovatke LIdl to nie. Vdaka tomu sa tam zbytocne zbrzduje doprava prechadzanim z pruhu do pruhu. Mozno v dalsej petrocnici.
Chcelo by to este porozmyslat a urobit koridory. Upravit cesty, znacenie ciest, semafory,.., tak aby auta nasmerovali tak aby sa zefektivnilo vyuzitie jestvujucej cestnej siete. Lebo dnes sa da odvsadial vsade ist a to zbytocne spomalu dopravu a znizuje priepustnost ciest. Ja rad urobim nejake metre navyse ale hlavne nech je to plynulo. Zrusit na niektorych miestach odbocovanie do lava, niektore cesty zjednosmernit, upravit pruhy, na niektorych miestach inac viest dopravu,.... Chce to mat len otvorene oci.
Ano, nevyriesi to tranzit a kamiony ale dost to pomoze.
 
Hodnoť

 

Nerozumiem tomu, to celu R4 chcu stavat v polovicnom profile? Alebo len usek pri Presove, ktory bude najvytazenejsi.
 


Prihláste sa

(?)
 


Ďalšie možnosti
Zoznam diskusií

Registrácia
Zabudnuté heslo
Kódex diskutujúceho

Najčítanejšie na Prešov Korzár

Už ste čítali?

Domov NajnovšieNajčítanejšieDesktop