Cestujúci museli vybehnúť von.
...
Ale lak na autobuse je dôležitejší ako životy cestujúcich. To by mu strhli z platu. ;-)je to vsade na svete rovnako
vlak ma "postavenu" kolaj aby mohol opustit stanicu dopredu, este pred tym ako ho vypravca vypravi zo stanice. Nemoze mat vlak zelenu na navestidle a rampa bude hore!Nemudrovať
Malá stanica je bližšie k priecestiu, než je dĺžka približovacieho úseku, takže závory sa zatvárajú skôr, než vlak na ňu dorazí. Počítače náprav ani koľajové obvody totiž nevedia, či bude vlak na malej stanici zastavovať. Dĺžka približovacieho úseku musí zodpovedať nezastavujúcemu vlaku, idúcemu najvyššou traťovou rýchlosťou plus vyprázdňovacia doba priecestia. Že vodič prehliadol svetlá a vošiel na zatvárajúce sa priecestie je síce nepekné ale každý je omylný. Že tam ael ostal stáť ako drúk, to je na výpoveď a zobratie papierov minimálne, to, že pokojne pokračoval v jazde je na okamžitú výpoveď.To isté
To isté je aj v Bratislave Rači. Autá stoja pred rampu, vlak stojí na stanici, rampy dole a všetci sú "spokojní".súvisí to aj s precestím na Levočskej
tam idú troleje pre trolejbus. Ak sa nemýlim, tak vlak ide zotrvačnosťou so spustenými zberačmi, musí sa rozbehnúť. Preto bola postavená zastávka pri likérke v smere na Lipany.nevenoval sa riadeniu?
asi telefonoval,ako je uplne bezne v presovskej MHD....ale ked pisete oficialnu staznost na podnik,len si otvoria mail a to je vsetko...zabetonovane vedenie, spokojnost mesta