Nie, nie, dámy a páni na mestskom úrade, v tom žiadny Japonci s pánom Satom prsty nemajú. Zanedbali to konkrétni ľudia, konkrétni. Na čele s pani primátorkou a jej predchodcami. takže prijať zodpovednosť a prispievať, povedzme, 50% z platu, na rekonštrukciu. Iste, havarijných stavov na objektoch v PO je viac, ale...snáď aj laik chápe dôležitosť a priority. Bez zábradlia sa nejako fungovať chvíľu dá, ale ak má most v havarijnom stave vplyv na železničnú dopravu so všetkým čo s tým súvisí, tak...to už nie je maslo na hlavách kompetentných, to je priam celá kompetentná skupina osôb ponorená v tuku.
Tak zrovna za stav toho mosta primatorka az tak nemoze. Ten most bol az do postavenia vnutorneho obchvatu presova hlavna tepna z kosic smer na zapad. Nesiel nijako obist, s rekonstrukciou sa cakalo na dokoncenie cesty. A k tej vyluke, skutocne neexistuje taky sposob zburania a nanovo postavenia aby sa mesiace vyluky znizili na tyzdne ?
Ten most do postavenia obchvatu patril SSC, kedže vtedy to bola ešte cesta I.triedy. SSC ho zanedbávala rovnako ako teraz mesto. Podľa mňa po spustení dopravy na obchvate ho mala opraviť SSC a odovzdať mestu ako zrekonštruovaný objekt. Všetci vieme ako v našom štáte prebieha údržba...
no, takže treba to dať podľa KK : zavrieť pre ND etc. A keďže tá 30 je tam už x rokov, tak to je vec pre právnikov etc. To čo ste napísali, mal napísať už pán redaktor v článku.
hm, OK, a Obrancov, Gottwaldka a Škultétyho boli čo ? Som z toho jeleň.Tadiaľ jazdili kamióny od križovatky Levočská/Obr.m. cez Škultétyho. tuto je nejaké prečíslovanie https://www.cdb.sk/files/docum...
"...od roku 2011 vypracovaný statický posudok, ktorý konštatuje, že most je v dezolátnom stave". Ficov gang safari na Slovensku s kratkou prestavkou od roku 2006. V rokoch 2002-2017 mali na pozicii predsedu Prešovského samosprávneho kraja svojho cloveka. Nikto sa tym nezaoberal a kazdy caka, kym tam nejaky chudak necha zuby. Potom sa zacne vysetrovanie kto co odflakol, pripadne sa na to uplne vysr@l a do lochu pojdu male ryby ako v pripade panelaku na Mukacevskej ulici.
tak v stadiu mensich poskodeni bol mozno za ery otca vlasti, pravdepodobne uz v casoch budovania svetlejsich zajtrajskov kedy sudruhovia uz mleli z posledneho a teda na adekvatnu udrzbu nemali peniaze.
je priľahlý tzv. čierny most ktorý sa klenie nad traťou smerom na Bardejov/Vranov? Sú približne rovnakého veku, záťaž je približne rovnaká, tak stav asi tiež nebude ružový. Ak to budú musieť vyblokovať, tak sa to v PO pekne zahustí.
rok neviem. Dole Škultétyho začalo šmýkať prednú Tatrovku, skrižovala to doprava. Zadná neubrzdila. Bager zoskočil jedným pásom z prívesu, skoro až na chodník pred č.10. Keby o meter viac doľava, tak ho majú v obývačke.Ryha v asfalte bola hodne dlho.
"...SA TO doteraz zanedbalo..."
Zanedbali to konkrétni ľudia, konkrétni. Na čele s pani primátorkou a jej predchodcami.
takže prijať zodpovednosť a prispievať, povedzme, 50% z platu, na rekonštrukciu.
Iste, havarijných stavov na objektoch v PO je viac, ale...snáď aj laik chápe dôležitosť a priority. Bez zábradlia sa nejako fungovať chvíľu dá, ale ak má most v havarijnom stave vplyv na železničnú dopravu so všetkým čo s tým súvisí, tak...to už nie je maslo na hlavách kompetentných, to je priam celá kompetentná skupina osôb ponorená v tuku.
A k tej vyluke, skutocne neexistuje taky sposob zburania a nanovo postavenia aby sa mesiace vyluky znizili na tyzdne ?
ahááá
amiga one
A keďže tá 30 je tam už x rokov, tak to je vec pre právnikov etc.
To čo ste napísali, mal napísať už pán redaktor v článku.
tuto je nejaké prečíslovanie
https://www.cdb.sk/files/docum...